Ofelya_1 Haftadayım ilk gebeliğim hareketleri hissetmek için henüz erken muhtemelen ama bu aralar sürekli karnıma tuhaf bir yer değiştirme gibi bişey oluyor ve sonra karnımın bir tarafı sertleşip şişiyor. Bazen aşağı doğru iniyor bazen yanlara bu bebek hareketleri mi yoksa gaz frlan mi