Diyet dışında, bebeğinin suyu azaltabilmek için önerebileceğiniz başka şeyler var mı acaba?
20 haftadan beri suyu fazlasıyla resmen savaşıyorum, şu anda 31 deyim. Azaltıyorum bir az, sonra geri gittiğimde fazlaşıyor yine. En son doktor 260 dedi. Aynı şey yaşayan varmı. Ne önerirsiniz?