Merhaba arkadaşlar bir hafta önce doğum yaptım sizlerle de paylaşmak istiyorum . Devlet yeterince güzel ilgilenmediği için son dakikada özelde doğum yapmaya karar verdim . Çok memnun kaldım şimdi anlatmaya başlıyorum çatı darlığımdan dolayı sezeryan oldu zaten devlet hastanesinde normal doğumdan korktuğum için düşüncemde de sezeryan vardı biraz öyle de oldu hastaneye gittik tahliller felan en fazla yarım saat sonra odaya alındım hazırlıklarım yapıldı hazırlık sırasında tek hafif acı Veren sonda takılması oldu onun dışında bişey yok sonra ameliyathaneye gittim gayet sıcak karşıladılar ama soğuktu onlar da kendi hazırlıklarını yaptıktan sonra ısınmam için ellerinden geleni yaptılar genel anestezi istedim yarım saat içinde bitti ve odama geri aldılar çok fazla ağrım olmadı doğumdan sonra da tek acı veren şey pis kanın çıkması için karnınıza hafif baskı yapıyorlar o olmuştu . Uzunca yazdım ama umarım okursunuz çünkü ben her türlü doğumdan son zamanlarda çok korkmaya başlamıştım sezeryanda bile doğuma giderken çok ağladım sonra sütüm gelmedi . Genel anestezi sezeryan için diyorum o kadar da korkucak bişey yok . Hepinize hayırlı doğumlar diliyorum zaten bebişi kucağınıza aldığınızda hepsi unutuluyor emin olun . 🌸❤️