hamileeannee Merhaba güzel annelerim. 6+2 haftalık hamileyim. Bugün kontrolüm vardı kasıklarım da ağrı hissettiğimi söylediğim için doktorum progestan kullanmamı söyledi ancak herhangi bir düşük tehdidinden bahsetmedi bilgisi olan var mı acaba?
ruveyda123 hamileeannee önlem amaçlı vermiştir ben 32. Haftadayım hâlâ kullanıyorum düşük önleyici bir ilaç düzenli kullanın
Cylnglsn @hamileeannee 17 haftaya kadar şiddetli kasık ağrılarım oldu karnımda acayip sertleşmelerde yaşadım. Bunların hepsini düşük tehdidi olarak kabul ediyorlar ama kanama olmadığı için söylemiyorlar sanırım. Sen yine de dikkatli ol ilk üç ay riskli zaten. Şuan 21+2 deyim hala kullanıyorum kendini sıcak tut ani hareket etme işe yarıyor ☺️