Benimle aynı şeyleri yaşamış olan ve yaşayanların desteğine çok ihtiyacım var. Neden böyle oluyor arkadaşlar? Akşam olunca içim sıkılmaya başlıyor 13.günüm bugün lohusalıkta. Nasıl düzelecek ne zaman geçicek neden böyle? Benim gibi olanlar yazabilir mi