EsraArslan81 çok kötü birşey geçen sene aşılama ile hamile kalmıştım ve kimyasal gebelik geçirmiştim çok üzüldüm aradan tam 1 sene geçti artık umudum kalmadı doğal yolla bebeğimin olacağını düşünmüyordum öyle bi zamanda doğal yolla hamile kaldım hemde hiç beklemiyordum o yüzden üzüntünüzü tabiki yaşayın içinizde tutmayın yas tutmak isterseniz tutun ama önünüzde mükemmel yıllarınız var rabbim daha güzeli için bekletiyordur diye düşünün ☺️ umarım biran önce sağlıkla kucağınızda bir bebeğiniz olur