Bende Doğa koymak istedim eşim de Ayşe olsun dedi Ayşe Doğa koyalım ozaman dedim zor ikna oldu. Bu sefer de benim ailem annem özellikle Doğa ne ne alaka başka isim mi bulamadın şunu koy bunu koy diyerek baskılamaya başladı. Bu üçüncü çocuğum olmasına rağmen bu hamileliğimde isim mevzusu beni aşırı yordu. Sıkıldım artık gerçekten annem olduğu için de kırmayarak güzel bir dille çok istediğimi ve koyacağımı belirtiyorum ama her seferinde sakın o ismi koyma diye diretiyor bana. Babam da Amine koyacaksın diyo. Çevremdekiler de sanki ben isim önerisi istiyormuşum gibi şunu koysana bunu koysana diyorlar. Artık sinirden ağlama noktasına geldim ve koyacağım isimden de soğutuyorlar gerçekten kahredeceğim artık ya