Arkadaşlar merhabalar bugün detaylı ultrasona girdim. Bebeğimin kalbinde bir damarla ilgili bir sorun gözüktü. başka bir bulgu yok ama %9 ihtimalle kromozomsal bir rahatsızlık sebebiyle olabilir dedi sanmıyorum öyle bir şey olduğunu ama %9 Luk ihtimali yok etmek için aminyo sentez yapalım dedi. Başına böyle bir durum gelip bebeği sağlıklı olan var mı?