Arkadaşlar herkese merhaba emzirme sürecinde neler yiyorsunuz? Hangi yemekleri yapıyorsunuz veya aileniz yardımıyla yapılıp yiyorsunuz 😅 47 günlük bebeğim gazı olmaması için diyetime çok dikkat ediyorum fakat insan çeşit arıyor önerilerinize ihtiyacım var herkese teşekkürler şimdiden 💕