İnternette bazı tarifler var ama genelde onun böyle kırmızı renkte avuç büyüklüğünde hazır şekeri satılıyor. Üzerine su ekleyip kaynatıyorsunuz.
Tabi o şeker de karışım olarak yapıldığı için her yerinki iyi olmayabilir.
İstanbul’da mısınız bilmiyorum ama Ali Muhiddin hacı Bekir adlı şekerciden almıştım ben. Oranınki aktarlara göre biraz pahalı ama gayet güzeldi. Siz de aktar yerine bu tarz eski şekercilerden alırsanız daha iyi olur. Olmadı internet sitelerine de bakabilirsiniz böyle eski şekercilerin, belki vardır kargoyla satışı.