Arkadaşlar merhaba, 30 hafta 4 günlük hamileyim. 19. Haftamda kendi doktor kontrolümde doktorun göbek kordonunda 3 damarı bir yerde görüyorum bir yerde göremiyorum dedi.
İkili test sonucumuz temizdi, doktor 3’lü 4’lü test istemedi.
Emin olamadığından detaylı ultrasona yönlendirdi. Tek arter tek ven dendi, ek bir anomali yok şükür. Şu haftaya kadarda bir gelişim geriliği olmadı. Ben ama başka bir doktora da göründüm yo bak 3 damar var 2 arter 1 ven dedi.
Benim gibi durum yaşayan var mı?