Kızlar merhaba birkaç sorum olacak sizlere
Perşembe günü dün ben tam 30 haftalık oldum
30+0 yani doktora gittim doktor bebeğimin döndüğünü söyledi başı aşağı dönmüş yani
İlk sorum acaba doğuma kadar geri döner mi
Dönmesini hiç istemiyorum normal doğum yapmayı çok istiyorum Allah nasip ederse çok hareketli bir bebek bir de
Dün gittiğimde 1350 gramdı bebiş doktor bana karın çevresinde 1 haftalık gerilik var dedi daha öncesinde kafada demişti ama perintoloji bölümüne gittim aynı hastahanede devlete yani yok dediler normale gittim şimdi de karnına dediler kısacası karnı 1 hafta geriyse kilosu iyiyi ise ne olur acaba