Bugün saat 9.30 da planlı sezeryanla ikizlerime kavuştum çok şükür iyiler yanımdalar küveze girmediler kiloları ölçümlerden farklı çıkmadı ama benim dikişlerim çok ağrıyor bi de bu sonda canımı çok acıtıyor kızlar ikinci sezeryanım bunda çok zorlandım Rabbim sizlerinde yardımcısı olsun 🧡