Yelizbozkurt Selam kizlar 6 ay önce sezeryan doğum yaptım ve tekrar hamile olduğumu öğrendim aynı durumu yaşayaniniz varmı neler yaşadınız paylaşır mısınız
Ceylance Yelizbozkurt merhaba, ben de sizinle aynı durumdayız şu an hamileliğiniz nasıl gidiyor bebeğim 7,5 aylık ben 1,5 aylık hamileyim doktorlar riskli olacağını söylüyorlar sizde durum nasıl
Yelizbozkurt Uzun zamandır girmemistim kusura bakmayın 🙂 Şuana kadar iyi gidiyo son 1 ayım kaldı nasipse bir sıkıntı yaşamadım