Mavisbonck doktoruna kesinlikle bilgi vermelisiniz çok fazla ayakta kalmayın.bende aynı şekilde belirtiler oldu daha sonra yavaş yavaş suyum geldi.32.haftada dogum yaptim herkes de aynı olcak diye birşey yok ama dikkat edin kendinize ve doktorunuza muhakkak söyleyin inşallah zamanında gelir evladınz