Merhaba kızlar doktor 12 haftalık iken gittiğimde %55 kız demişti. Dün 17 haftalık iken tekrar gittik bu defa pipi görüyorum erkek dedi şok olduk.Acaba tekrar değişirmi diye içimde bir korku oluştu cinsiyeti için değil tabiki alışveriş yapmak için soruyorum böyle olan varmı ultrasona bakarmısınız 🌸
