Anonimkoo Kızlar 2’li testi yaptırdım ve doktor 25 binde bir ihtimal yani çok düşük dedi. Bunun sonucunda 3’lü veya 4’lüyü yaptırmama gerek var mı acaba? 17 haftalığım bu arada ☺️
HmerveK Anonimkoo 4’lü testi yaptırın. Çünkü yüksek başarı oranı ile bilgi veriyor. 3’lü testin başarı oranı daha düşük. En azından 4’lü testi yaptırabilirsiniz☺️
Sydah yaptırma bence ben yaptırmadım sadece 2 şi olmuştu xaten allah korusun bi sorun varsa dr bakabiliyor
Anonimkoo Orası öyle doğru diyorsun ama bi kişi yazmış ikilide sorun yoktu on binde birdi 4’lüde sorun çıkmış amniyosentez istemişler tereddütte kaldım doktor ultrasonda hiç kötü bir şey söylemedi şükür ama merak ettim doğrusu Sydah