iremdemirr Bugün doğum yapalı 10 gün oldu ağrılarım ciddi derecede geçti ama hala oturup kalkarken yürürken zorlanıyorum tahmini ne zaman eskisi gibi olurum🥹
ASE6154 iremdemirr canım ben baya 1 haftalıkken kalkıp ev işi yapmaya başlamıştım hareket ettikçe o kadar hızlı iyileştiki 15 günde tamamen bitmişti ağrılarım
iremdemirr @ASE6154 ev işine başladım 2 gündür, kendimi yormayacak şekilde ama belim çok ağrıyor 🥹 Göbek eski haline dönüyor mu peki
ASE6154 iremdemirr ben korse kullanmıştım kısa sürede gitti göbeğim birde benim iç karnım geniş değil 3. Ayda 5 aylık gibi çıkıyor hemen ona rağmen düzeldi 😊
Moms_0809 Kullandığınız korse nasıl kızlar Benimki arkadan kancalı modeli ama önden cırtlı taktım ben yapamadım acıdı dikiş yerim ben mi yanlış taktım takıyorum acıyor takmasam göbek kalacak bu sefer🤦♀️🤷♀️