Kızlar benim bı oğlum var oğluma hamileyken de kullanmıştım burayı doğuma kadar şimdi oğlum 4 gün sonra 3 yaşina basacak Allah’ın izniyle ve ben dün gece idrar testi yaptım 3 tane 3 u ve aynı silik bir şekilde çıktı yani pozitif çıktı çok belli olmicak şekilde değil bildiğiniz belli oluyor yani 2 çizgi ve. Ben çok tedirginim nasıl doğum yapcam ikinici çok acıyor mu benim ilk doğumum normaldi bu ardaa 2 iye doğum yapan anneler biraz yardımcı olur musunuz nasıl geçiyor o süreç çocuğunuz için sizin için zor oluyor mu