Deletedmon_98 Arkadaşlar Selam Arkadaşım Ve Ben bu Çizgiyi görüyoruz çok silik bir şekilde emin olamadık Ama Sizce Var mı?
Momyy1999 Deletedmon_98 Bende gördüm canım aynen böyle hamile olduğumu öğrendim. Gebelik yoksa silik çizgi bile olmuyor bembeyaz oluyor
Deletedmon_98 Momyy1999 evet efektle biraz belirginleştirdik çünkü anlayamadım gözlerim bozuluyordu inşallah vardır 💖
Ebrucar Gebelik olmasa silik çizgi de çıkmaz. Ama ben çok koyu çift çizgi görünce bile emin olamayip tekrar test yaptım. Yarın öbür gün yine yap bence. Sağlıkla gelsin inşallah ❤️🙏🏻
Deletedmon_98 Ebrucar pazar günü regli günüm pazara kadar yapmıycam zaten varsa o gün anlaşılır :((( insallah olmam amin Çok teşekkürler 💖
Sevde_M Var gibi duruyor 😍 ins ilerleyen günler de daha çok netleşir çizgi. Bende üç sene PCO savaşı ile en sonunda şuan gebe kaldım, hemde hiç beklenmedik anda. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 🤲
Deletedmon_98 Sevde_M ay inşallah inşallah pazar günü regli günüm eğer olmazsam pzt testi tekrarlayıp kan vermeyi düşünüyorum, Aminnn canım benim 💖 Sağlıcakla büyüt sende inşallah Rabbim bizede Anne olma duygusunu yaşatır inşallah 💖
haticealg Deletedmon_98 ben regl den 3 gün önce yapmıştık çok silikti çizgi hatta sadece ben görüyorum gibiydi hemen kan testi verdim gün içinde hamile olduğumu öğrendim , erken test yaptığım için silik çıkmış
haticealg Deletedmon_98 bende çok silik çizgi ile öğrenmiştim erken öğrenmişim inşallah sende güzel haberler alırsın bence hemen kan testi ver👼
Deletedmon_98 haticealg benimde şuan tam 3gün var reglime şeninde bukadar silikmiydi canım :( çalışıyorum bugün kan veremem artık pazar günü değilim zaten pzt tekrarlayıp kan vereyim diyorum eğer olmazsam ki inşallah olmam aminnnn Sağlıcakla büyüt canım sende inşallah 💖
Mertcik Bence p tesiyi bekleyemeyip bı test daha alıp yaparsin ☺️ umarım heycanin boşa değildir bence de var ama kalp atışını hayırlısıyla duyunca o zaman mutluluğun netlessin maalesef her türlü şeyle karşılaşıyoruz Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲