Zaten 5. Hafta gebeliği öğrendiğimiz ilk hafta oluyo genelde.. Regl olmuş,ya da olacak gibi kasık veya bel ağrıları olabiliyo.Reglini ağrısız geçiren kişiler gebeliğini 7-8 hatta 10-11 de bile fark edebiliyor bazen..☺️ Ama doktor muayenesinde kesesi görünüyor diye biliyorum 5.haftada .içi boş gözükebiliyor bazen çok küçük olduğu için..hayırlısı olsun inşAllah.