Hanımlar 37+3’ten selamlar. 🤰🏼
Açılmalarım başlamış küçük beyim başını iyice kasıklarıma yaslamış bileeee 🙈 Pazartesi sabah erkenden gel doğuma dedi doktorum. Nasipse normal doğum olacak dua edin bol bol 🥹🙏🏻 Deneyimlerinizi de merak ediyorum. Hadi bana biraz morel mesajları 🥰