Merhaba bugün şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlarım çıkmış iyi gözüküyor ama hiç 1. Saat 2. Saat diye yazılmamış doğrudur dimi ? Bi de normale göre tokluklar baya düşük çıkmış inşallah yanlış değildir baştan yapmak zorunda kalmam ancak pazartesi göstericem doktora 