Kabin boy bebek arabalarını çok konforlu bulmuyorum ben ama yine de siz bilirsiniz pusetli satılan modellere bakabilirsiniz onun dışında zaten hiçbir farkı yok her kabin boy bebek arabası aynı katlama şekilleri farklı o kadar 6. Aydan sonra almıştım ben arabasını o zamana kadar araştırma yapmıştım