Svl2109 merhaba benimde ilk gebeliğim şuan, 7-8 haftalarda lekenlenme başladı 14.haftaya kadar devam etti. Çok korkuyordum stres yapıyordum bebeğime birsey olacak diye ama çok şükür hiçbir şey olmadı iyiyiz. Bana düşük tehliken var deyip progestan diye bi ilaç verdiler onu kullamdım düzeldi, benim doktorum bol bol uyu dinlen dedi bende 3 ay boyunca hiçbir şey yapmadım hep yattım. Korkma yani herkeste oluyor 🙏🏻