5 gün önce sezeryan doğum yaptım. 3. Gün doktora gittim dikisleri falan kontrol için bir sorun yoktu. Bugün dikişlerim ve cevresi şişmiş gibi ve uyuşukluk var. Böyle dikişlere ve cevresine dokunduğum zaman böyle uyuşuk hissediyorum. Ve karnımın içinde bir şişlik hissi de var. Bunlar normal mi acaba? Daha önce bir tecrübem olmadığı için biraz telaş yaptım 😔 çok yatmıyorum kendimi iyi hissettiğim için sürekli hareket halindeyim bebeğimle ilgileniyorum. Acaba dikiş yerime zarar mı verdim bilemedim