Mavidunyamm Kızlar oğlum 10 günlük. 3 gün önce göbek bağı düştü. Ama içindeki bu sert şey var 2 gündür böyle. Buda düşer mi kendiliğinden. Sert bu arada
Seyma-nur_ergn Mavidunyamm zaten fark edersin enfeksiyon kaparsa şişer o zamn goturursun ama düşer yani sıkınti etme ☺️
Daisyy000 Mavidunyamm Kanama ,sarı akıntı , göbek deliği etrafında şişlik ve kızarıklık olmadığı sürece doktora götürmenize gerek yok