Kızlar bugün bi kalktım apaşağı inmiş gibime geldi midemin orası boşalmış karnımda top gibi baya korktum üç gün var sezeryanıma. Bugün nstde sancı çıkmadı doktora gitmiştim. Üç gün sakin sakin suyum gelmesin diye ne yapmam lazımki baya telaşlandım aşağıyada çok baskı yapıyor sürekli sertleşiyor ama nstde çıkmadı sancı olarak