MeAy [https://mutluresim.com/images/2024/02/02/nS1v1U.jpg] Kizlar selam yahu ben cok cok silik bir cizgi görüyorum var mi gören ya yoksa benim psikolojim mi bozuldu 😔
MeAy myangelson hayir daha gecikmedi meraktan bir yapayim dedim bu sabah 6 gun sonra adetim, esime testi gösterdim ben görmüyorum diyor , sandim ki ben kafayi yedim görmek istediğim icin görüyorum gibi düşündüm
gizbirhil MeAy bende 6gün önce yapmıştım negatif çıkmıştı . Adetim 2gün gecikti öyle yaptım pozitifti
Gzd39 MeAy benimde 6 gün var bende aklımda deli sorular eczane sokağın başında gidip alasım var kendimi zor tutuyorum 😂
Miumiu05 Ben de aynı şekil görmüştüm kendi testimde dayanamadım gittim kan verdim adete 4 gün kala pozitif çıktı bence sen de kan ver eğer silik çıktıysa bunda kan da kesin sonucu görürsün
MeAy Miumiu05 ayy ne mutlu sizee umarim benimde vardir bir yanlışlık yoktur, benim bir kaybım var o yüzden baya takıntılı ve tedirginimmm 😔