19+6 günlük gebeyim son bir haftadır çikolata ve Türk kahvesi tüketip biraz uzanınca göbek deliğimin altında böyle pıt pıt kalp atışı gibi Seğirme şeklinde bir kaç küçük hareket hissediyorum ama ilk gebeliğim olduğu için bebek mi emin olamıyorum sizler ilk hareketleri ne zaman hissettiniz ve tam olarak nasıl bir histi