Bebeğim 10 aylık daha öncesinde de adet düzensizliğim vardı kasım ayında adet gördüm bide geçen hafta lekelenme şeklinde günlük pedi bile doldurmayacak kadar az adet gördüm
Şimdi sorum şu ben bagırsak problemi olan bi insanım ve bir haftadır karnımda aşırı gazım car biliyorum ama
Sanki bebek tekmesi gibi hisler oluyo başka belirtim yok korunuyoruz sürekli tekme hissi olunca çok tedirgin oldum göbeğimde kaldı doğumdan bebek okadar büyüse anlar mıyım ki ? İki kere test yaptım ikiside negatif bide