Reshaa Bende 35haftalıgım kasık ağrısı vajina ağrısı bel ağrısı ne ararsanız var bugğn doğuruyorum sandım hatta psrşembe randevum var o yğzden dr a gitmedim
Tostosunannesi Reshaa ayneeen benimde belim bacaklarim sızlıyor resmen 35 haftalığız. Nişan su gelmeden gitmek istemiyorum yalanci sanci muhtemelen
Cananncann Reshaa benim de karnım sertleşiyo nst de sancı çıktı magnezyum verdi doktor hemen erken Doğum olabilir dedi inşallah birkaç hafta daha dayanır da en azından 36 yı görürüz
Alyaras Nesecik aklımda hep deli sorular bende aynı dertten muzdaribim hamilelikte normal ama yinede zor bir durum tabi🤦🏼♀️
Eneslihan Nesecik Nesecik benimde birebir seninle aynı gün şuan 35+1 aynı ağrılar bende de oluyor düZenli olmadıkca normalmiş çatı içinde benim doktorum 37. Haftada yapılacak dedi.