Yazmelegi_ bi süredir hep kremsi beyaz geliyor ,bugün yatış dediler sezeryan Red imzalayıp çıktım. Yarın doğum yatış olacağım , dr göre 1 hafta geriden hesaplıyordu hep 37 hafta gibi bakacakti . Ben direk 38 hafta dedim ultrason bakmadilar su durumu nedir falan sonkez bebek kilosu kontrol fln edilmedi sanırım bu yüzden icime sinmiyor🙈