6 haftalık hamileyim bugün kese için doktora gittim, hafif düşük riskim olduğunu söyledi rahim ağzı uzunluğuna baktı gayet güzel dedi, düşüğü engelleyecek ilaç verdi. İğne ve progesteron hapı, 2 hafta sonra kalp atışını duymaya gidicez. Bu tarz olay yaşayan oldu mu çok korkuyorum ilk hamileliğim