Benimde suyum fazla çıktı . Şeker yüklemesi yaptırmadım . Şekerden şüpheleniyoruz . 38+6 dayım. Bugün nstde sancı çıktı amaben hissetmiyorum. Şeker makinesi alıp açlık tokluk şeker takibi yapıyorum. Oda dengesiz çıkıyor, yediğim şeye göre heralde . 🙄