Merhabalar hiç sancım yokken rutin kontrolde35. Haftada nst de kasılmalar çıktı sonrasında alttan muayeneyle 2 cm açıklık olduğunu söylediler. Dün gece de nişan geldi şu an da akıntıyla birlikte pembe kan geliyor. Sancım yok evde beklemem mi gerekir yoksa sürekli hastanede mi olucam. Yaşayan var mı bu durumu?