Şuan 5 aylık. Özellikle son 1 aydır parmak hep ağzında. Alamıyorum ağzından. Emzik veriyorum çıkarıp parmaklarını emiyor. Çokta ilgiliyim ona karşı. Kucağımda uyutuyorum, şarkılar ninniler söylüyorum.. zaten beşiğide yanımda hep. Kaygı yada ilgisizlikten desek oda değil. Dişleri kaşınıyor desem diş kaşıyıcı bi verdim onuda istemedi..tek sevdiği parmakları..Bu alışkanlığını nasıl nezaman bırakır?