Merhaba kızlar bugün sabah gebelik izlenimi için sağlık ocağına gittim bebeğimin kalp atışını dinledik ve biraz yavaş atıyor uyuyor mu dediler 17. Haftadan beri hareketlerini hissediyorum ayaktayken hareket halindeyken çok belirgin hissetmiyorum belkide uyuyordur dedim biraz takıntılı yapım var eve geldim hareket hissetmedim saatler geçti sırt üstü uzanıyorum ama bir hareket yok bebeğimde sizce haftası küçük diye normal bir durum mu bu lütfen bana yardım edin daha önce 8. Haftada kalp durması sebebiyle bir kayıp yaşamıştım belki de o yüzden bu kadar paniğimdir 😔