Ayshataha Merhaba kızlar sizden ricam beni aydınlatın Şimdi doktor kontrolünden çıktım 8ci haftadayım daha kalp atışını duyamadık, Yolsayı ve kese her hafta gittikçe büyüyor ve iyi durumda yanlız embriyoyu daha göremedik doktorum bir hafta daha bekleyelim dedi sizin fikirleriniz nedir ? Tşkler
Zeliha66 Ayshataha bizimde 8.haftada kalp atısımız duyulmadı. Vajinal ultrasyonla bakınca duyuldu. Simdi 28 haftalik olduk
Mucizem00 Ayshataha Canım korkulacak bir şey olsa doktor söylerdi zaten belki makinesi eskidir beşinci haftada keseyi gördük altıncı haftada kalp atışını dinledik karından
Gulcag Ayshataha benimde normalde duyulmadı alttan bakıldı duyuldu rahim geri de olduğu içinmiş ama bende 8. Haftaya yakın duydum canım.
Zeliha66 Ayshataha benimde ilk bakılınca duyulmadı. Doktor git su iç idrara sıkış gel dedi gittim su ictim 1 saat sonra geri gittik doktora dedim ne alakasi var su iç dediniz mesanen baskı yapar daha saglikli duyariz dedi
Ayshataha Mucizem00 hayırlısı canım Tşk ederim sağlıkla kucağımıza alırız inşallah yavrularımızı benim daha önce bi düşüğüm var ondan biraz tedirginim
Mucizem00 Ayshataha anladım canım insallah gözükür haftan da ilerlemiş bi sıkıntı olsaydı çoktan derdi doktorun içini ferah tut geç döllenme olmustur bütük ihtimal ♥️