Arkadaşlar varmı benim gibi bacak arası ağrısı yaşayan ayakta yürürken zorlanan çok ufak ama çok zorlanıyorım yoruluyorum 4. Gebelikte mi insan böyle oluyor yaşımda 32 oplumda böyle değildim hele diğer çocuklarında hiç değildim 🙁 çok yoruldum 4 ayda ya harekette hissetmiyorum acayip kilo aldım oplumda 9 kg tamamladım bunda göbek bel acayip büyüdü 🙁(