Selinnnncim çok sevindim canım. Benim de içim içimi yiyor. İlk gebeliğim insan çok heyecanlanıyor. Kontrole gittiğimde 7 haftalıktım sat a göre. Fakat usg ye göre doktor 6 haftalık olduğunu söyledi sadece keseyi gördüm. O kadar endişeleniyorum ki 😞 2 hafta sonra tekrar gideceğiz inşallah bende görürüm😞