Epitapph Merhaba arkadaşlar ben sat tarihine göre 26 haftadayım, usg ise 28 gösteriyor. 32 de çalışabilir raporu alacaktım sat ı baz alıyorlarmış biraz korktum açıkçası çalışırken doğurur muyum diye 😁 sizce genelde doğum hangisine göre gerçekleşiyor?