Haftaya 12. Haftaya gireceğim ikili test için Anadolu yakasında 3 hastane ismi söyledi doktorum onlardan birine randevu al dedi ama acaba normal kadın doğum randevusu mu almam gerekiyor yoksa perinatoloji bölümüne falanmi almam gerekiyor riskli bı gebeliğim yok şuan için o yüzden napacagim acaba normal gebe polikliniğinde yapılıyor mu ikili test