Ben bi yandan anlamaya çalışıyorum benimde ilk gebeliğim bazen bende çok evham yapıyorum ama benim yaptığım şeyler bebeğin hareketi , kullandığım ilaçlar bazende beslenme konusunda evham yaşıyorum ama sence bu kadarı da fazla değil mi ya ne bilim ben toplu kullanım yerlerinde çok klozet kullanmamaya çalışıyorum hani soğuk yemek konusunu da okudum aradan iki üç gün geçmiş ve yumurta varmış yemeyeceksin o zaman ne bilim yani 🙄 bu kadar fazla takılmak hem bebek senin sağlığın açısından çok zor geçer 9 ay boyunca . Üstelik benim düşüncem her şeyden önce gebelikte mutlu pozitif anne olduktan sonra atlatılıyor cidden 😟