Bezelyeparmak Kızlar çok kötüyüm sinüzit var bende ve bir kaç gündür nefes alamıyorum burnum kulaklarım tıkandı doktora da gitmiyorum hamilelikten dolayı ne yapacaklar ki diye düşünüyorum 🤔 sizce ne yapmalıyım doktora gitsem gebe ye nasıl tedavi uygularlar ki
Rsahbaz Bezelyeparmak bende gitmedim çok ağır geçti ama dikkat ettim Allah’ın izniyle kısa sürdü. 1. Si hergün bir kaç kez ıhlamur içtim ama 30 haftalıktım öncesinde içiliyor mu bilmiyorum. İkincisi vitaminlerini aç karnına mutlaka kullanın. Özellikle d vitamini. 3. Sü ballı zencefilli karabiberli limonlu karışımdan bir iki kez içtim farklı günlerde. 4. Sü haftada iki gün iyot damlası kullandım lugol olanlardan ve tabi vazgeçilmezim burun spreyi. Başta sterimar kullanıyordum ama gripte işe yaramadı. Sonra mecbur illiadin kullanmaya başladım
umaydurununannesi Bezelyeparmak benımde burnumda tıkanıklık var dıye kulak burun bogaza gonderdı anestezi sprey verdı parol ıc dedı
Gulaydemircan07 Bezelyeparmak bende 33 haftalik hamileyim burnum bogazim kemiklerm komple vucudum hic bisey yiyesim yok doktorlar biseyy yapamayız burun spreyi yasak olmqz dedi karbonatla tuzu karıştır burnuna ve gargara yap dedi bide parol kulaniyorum suan birqz iyiyim sürekli meyve yiyorum nefes gene zor alıyorum ama karbonatla tuz burnumj açıyor
Bezelyeparmak Rsahbaz 9 haftalık hamileyim ben yeni o yüzden herşeyde tereddütteyim akşam acilden gidicem inşallah
alxasovakovser Bende 4 haftalık hamileyim ve grip oldumm daha doktora gitmedim ne yapmalıyım onuda bilmiyorum.
Bezelyeparmak umaydurununannesi parol bende içiyorum ve duş aldım şimdi sanki biraz iyi geldi size de geçmiş olsun
Bezelyeparmak iremsz acilden gidicem akşam inşallah şuan eşim işte yani normal randevu ile gitmem zaman alacak gibi
iremsz Bezelyeparmak en azından canım ama acilden pek bir şey yapacaklarını sanmıyorum ateşin falan yoksa