9 haftalik olduk ama çok iştahsızım bu normalmi 3 aydan sora bunun icin ilaç kullanan oldumu
1aitaj bende 3 aydan sonra geçiyor diye duydum. Acaba geçecek mi
1aitaj ohoooo 5. Aya kadar sürdü benim. Daha çok erken acele etme başta böyle oluyor
başlarda iştahsızlık olabiliyor sonra düzelir