Arkadaşlar bebek arabası aldım aldığım model nuna Mixx bebek arabası asansörlü bir sitede oturuyorum fakat kapının önüne mi bıraksam arabayı bilmiyorum içeri mi alsam diyorum ama büyük gibi sanki arabamızda var ama eşim onunla işe gidiyor o yokken ben gezmeye de çıkarıırmm sonuçta ne yapmalıyım acaba