MerveY27 Öncelikle herkese merhaba kızlar 🙋🏻♀️ Size bişey danışmak istiyorum Sizce genel anestezi mi yoksa epıdural anestezi mi ? Hangisi daha iyi doğum için fikir alabilirmiyim ? Ben epıduraldan nedense korkuyorum belden iğne acıtıyo diye duydum.. Şimdiden cevabınız için teşekkürler 💋
tugbamehmetbaki MerveY27 ben sezeryan olmadım ama serkilaj atarken spinal yaptılar belden iğne acımıyor önce bir ilaç sürüyorlar hem işlem sırasında yapılanları duyuyorsun çok mantıklı oluyor olaya hakim oluyorsun
Azizeakn Belden iğne acıtmıyor normal iğne acısında sonrasında ztn hemen uyusuyo belden aşağısı ve herseyi duyabiliyorsun bebeginin cıkısını ilk dokunusunu vs güzel bir duygu genel anestezide ayılmaya basladıgında cok daha fazla agrıyla uyanıyorsun ama epidural de 4 5 saat uyusuklugun gecmiyo bu arada ağrında hafifliyo anlamıyorsun bence epidural...