Cemreeamine Selam ben geçen ay numaralı doğum kontrol hapı içtim,adet olmadım dr gittim usm yaptı kist gitmiş her şey normal.Hep içtiğim duphaston verdi ve bununla heo adet olurum.Duphaston biteli 2 gün oldu.Bu gün 3. güne geçtim.Kasıklarımda bazen bıçak saplanıyor gibi oluyor,göğüslerimde çok ağrı yok ama hassas uçları hassas dokununcada biraz acıyor.Bekliyorum bakalım inşAllah olurum.Geçen ay olmadım bu ayda olmam diye çok korkuyorum