Ben gebeliğin 5. ayında sütten anca kesebildim. Hiçbir şey olmuyor. Ama sütün tadı ve besin değeri düşüyor. Bi de yediğin yemekler 3 kişiye bölünüyor anne çocuk ve doğmamış bebek besleniyor yediklerinizden. Emzirmemek daha iyi tabi. Ben çok yoruluyodum en sonunda oğlum ne olduysa bir anda kendi bıraktı emmeyi